Ændring af eksisterende orden

Kan jeg fjerne eller ændre min ordre?
Det er muligt at fjerne enkelte produkter eller en hel ordre, forudsat at ordren ikke er plukket af vores personale på lageret eller er sendt.

 

Hvis du som kunde allerede har modtaget en meddelelse om, at din ordre er sendt, er det ikke længere muligt at fjerne eller ændre i ordren.
 

Bemærk, at produkter markeret som 'særbestilling' er bindende og kan derfor ikke annulleres.

 

Bemærk, at hvis ordren allerede er sendt, skal du afhente din ordre og sende den retur til os. Bemærk, at der pålægges et returgebyr.

 

Kan jeg tilføje et produkt til min ordre?
Hvis du ønsker at tilføje eller supplere din bestilling (uanset betalingsmetode), beder vi dig kontakte vores kundeservice, som vil hjælpe dig med suppleringen.

Leveringsændringer
Hvis varerne pakkes af vores personale på vores lager eller hvis varerne har forladt vores lager, er det ikke muligt at foretage gratis ændringer i din bestilling. Derfor er det af stor betydning, at du altid dobbelttjekker, at oplysningerne i din bestilling er korrekte.

 

Hvis der af en eller anden grund kræves ændringer efter dette, vil DHL/Postnord pålægge en ombokningsafgift på 200DKK, f.eks. for ændring af telefonnummer.

 

Hvis varerne skal leveres til en anden adresse, pålægges en ombokningsafgift på 200DKK. For at fjerne ID-kontrol på en igangværende levering pålægges en ombokningsafgift på 200DKK.