FAQ - almindelige spørgsmål

Hvad er åbningstiderne for jeres kundeservice?
Hverdage: 09:00 - 16:30

Lørdage: LUKKET

Søn- og helligdage: LUKKET

 

Hvad er åbningstiderne for butikken?
Hverdage: 10:00 – 18:00

Lørdage: 10:00 – 16:00

Søndage: 10:00 – 16:00



Hvor længe har jeg fortrydelsesret?
Som privatkunde har du altid 30 dages fortrydelsesret hos os fra det tidspunkt, hvor produktet er blevet leveret til dig.

 

Følgende betingelser gælder for fortrydelsesret:

Produktet skal være ubrugt og i ubeskadiget stand.

Eventuel montering af produktet må ikke have fundet sted.

Original emballage skal være i ubeskadiget stand.
 

Undtagelser fra fortrydelsesretten

Vi vil gerne informere dig om undtagelserne fra fortrydelsesretten.
 

Ved bestilling af varer markeret med "specialbestilling" er varen/produktet bestilt eksklusivt til dig eller er blevet fremstillet efter din bestilling. Dette betyder, at varen ikke kan returneres, da produktet er undtaget fra fortrydelsesretten.
 

Bemærk, at fortrydelsesretten ikke gælder for alle produkter, der betegnes som "specialbestilling".

 

Bemærk, at fortrydelsesretten kun gælder for forbrugere og ikke gælder for erhvervskunder. Hvis du har nogen spørgsmål vedrørende fortrydelsesret eller returnering, hjælper vores kundeservice gerne med dine spørgsmål.

 

For nærmere betingelser vedrørende fortrydelsesret henviser vi til vores købsvilkår.

 

Annuller ordre
Det er muligt at fjerne enkelte produkter eller hele en ordre, forudsat at ordren ikke er plukket af vores personale på lageret eller er blevet sendt.

 

Hvis du som kunde allerede har modtaget en advisering om, at din ordre er sendt, er det ikke længere muligt at fjerne eller ændre i ordren.

 

Bemærk, at produkter markeret som 'særbestilling' er bindende og kan derfor ikke annulleres.



Hvordan laver jeg en retur?

Hvis du har foretaget din bestilling online, kan du gennemføre returneringen via et ombud/hjemmelevering eller besøge vores butik i Staffanstorp. Hvis du har købt din vare i vores butik i Staffanstorp og ønsker at foretage en retur, bedes du venligst besøge vores butik. Kundeservice håndterer ikke returneringer købt i butikken.

For at oprette en retur - KLIK HER!

 

Vi værner om miljøet og ønsker at gøre vores del for at bidrage til en bæredygtig fremtid. Af denne grund medfølger der ikke en returseddel i vores forsendelser, og vi henviser vores kunder til at oprette returen via linket nedenfor.

 

Registrer venligst de varer, du ønsker at returnere, i vores returportal ved at angive dit ordrenummer og den e-mailadresse, der er knyttet til din bestilling. LINK TIL PORTALEN - KLIK HER!

 

Når du har afsluttet registreringen af din retur, modtager du en e-mail med en returkvittering og en returseddel. Retursedlen skal fastgøres på de varer, der skal sendes tilbage. Inkluder gerne returkvitteringen indeni dit returpakke.

 

Hvis du har flere pakker/kollin, som du ønsker at returnere, og har brug for flere retursedler, bedes du kontakte vores kundeservice.

 

For returer, der sker via ombud, opkræver vi et fast gebyr på 69 DKK per kollis uanset transportør. For returer, der sker via hjemmelevering med afhentning af transportøren, opkræver vi et fast gebyr på 375 DKK pr. palle/kollis. Returafgiften trækkes automatisk fra tilbagebetalingen.

 

For mere detaljeret information om en retur, KLIK HER!



Hvordan laver jeg en reklamation?
Alle reklamationssager håndteres udelukkende via vores kundeservice og ikke i vores butik i Staffanstorp.


For at oprette en reklamation - KLIK HER!

 

Hvis du af en eller anden grund opdager, at din vare er defekt, bedes du venligst starte en reklamationsproces så hurtigt som muligt efter at have opdaget fejlen. Du indgiver anmeldelsen med dit ordrenummer og den e-mailadresse, der er knyttet til din bestilling. LINK TIL PORTALEN - KLIK HER!

 

Når du registrerer sagen, beder vi dig om at beskrive fejlen så detaljeret som muligt og vedhæfte billeder, der viser defekten.

 

Hver reklamation behandles og vurderes manuelt, og du vil løbende blive opdateret under sagens forløb af vores kundeservice.

 

For mere detaljeret information om en reklamation, KLIK HER!



Pakken var beskadiget ved levering, hvad gør jeg?
Alle reklamationsanliggender håndteres udelukkende via vores kundeservice og ikke i vores butik i Staffanstorp.


For at oprette en transportskadesag - KLIK HER!

 

Hvis din vare mod forventning har lidt en transportskade, beder vi dig om at starte en transportskadeanmeldelse straks, men senest inden for 5 dage efter modtagelsen af din levering.

 

Dette gælder også såkaldte skjulte transportskader, som kun opdages, når varen pakkes ud. Kontroller derfor straks indpakningen og varens tilstand efter levering.

 

Vi forbeholder os retten til at afvise anmeldelser uden yderligere undersøgelse, hvis fristen overskrides med mere end 5 arbejdsdage fra modtagelsen.

 

For at registrere en anmeldelse beder vi dig gøre det i vores portal ved at angive dit ordrenummer og den e-mailadresse, der er knyttet til din bestilling. LINK TIL PORTALEN - KLIK HER!



Jeg fik en forkert vare i min levering, hvad gør jeg?
Vi vil starte med at undskylde for det, der er sket. Kontakt os så hurtigt som muligt på support@hultens.se, så hjælper vi dig på bedste vis. Hvis det er muligt, må du gerne vedhæfte et billede af den modtagne vare.



Trailerudlejning - Lån en gratis trailer hos os
Freetrailer står for trailerudlejningen hos Hulténs. Kom forbi og lån en trailer! Det er helt gratis, hvis du afhenter det i forbindelse med butikken gennem Freetrailer-appen. Du kan også forudbestille en trailer mod et mindre gebyr, hvis du vil være sikker på, at der er en ledig den dag, du skal bruge den.

 

Traileren kan lejes og returneres i vores åbningstid, her finder du aktuelle åbningstider – KLIK HER!

 

For at booke en trailer – KLIK HER!