Leverings information

Hvor leverer I?
Vi leverer i hele Sverige og vores nordiske nabolande samt til flere europæiske lande.

Vi kan levere til øer, men da dette medfører ekstra omkostninger for os, er vi nødt til at fakturere dig efterfølgende for denne ekstra omkostning.

Hvis du ønsker at få din bestilling sendt til en adresse uden vejforbindelse, er du altid velkommen til at kontakte vores salgsafdeling for nærmere information og mulige løsninger.

Hvis du ønsker levering til et andet europæisk land, beder vi dig også i dette tilfælde kontakte vores salgsafdeling for nærmere information og fragtpriser.


Salgsafdelingen – 046 25 02 52, tast 1

 

Leveringstider
Vær venligst opmærksom på, at alle angivne leveringstider er omtrentlige. Dette betyder, at leverancen kan komme tidligere eller tage længere tid end forventet. Desværre kan vi ikke garantere specifikke leveringstider, da disse normalt ligger uden for vores kontrol.

For produkter, der fremstilles på specialbestilling, kan leveringstiden justeres, enten forkortes eller forlænges.

Vi forbeholder os retten til at fraskrive os eventuelle krav om erstatning fra kundens side ved forsinkelser i leverancen. Vi stræber altid efter, at du som kunde skal modtage dine varer inden for det angivne tidsinterval, men vi kan ikke undgå eventuelle forsinkelser i produktionen fra leverandører, som vi ikke kan påvirke.

Vi tager forbehold for længere leveringstider for lagervarer i perioder, hvor vores lager er ekstra belastet. Dette kan forekomme f.eks. ved påske, midsommer og ferieperioder. Hvis der opstår forsinkelser eller afvigelser fra den forventede leveringsuge for din ordre, vil vi gøre vores bedste for at informere dig via e-mail eller telefon.

 

Leveringsændringer
Hvis varerne pakkes af vores personale på vores lager eller hvis varerne har forladt vores lager, er det ikke muligt at foretage gratis ændringer i din bestilling. Derfor er det af stor betydning, at du altid dobbelttjekker, at oplysningerne i din bestilling er korrekte.


Hvis der af en eller anden grund kræves ændringer efter dette, vil DHL/Postnord pålægge et gebyr på 200DKK f.eks. for ændring af telefonnummer.

 

Hvis varerne skal leveres til en anden adresse, pålægges et gebyr på 200 DKK. For at fjerne ID-kontrol på en igangværende levering pålægges et gebyr på 200DKK.

 

Er min ordre sendt?
Når din ordre er sendt, modtager du en forvarsling pr. e-mail med et sporingslink, hvor du kan følge din ordre.

Hvis du ikke har modtaget en sådan meddelelse, er din ordre ikke blevet sendt.

Nogle gange sker det, at forsendelser sidder fast eller fejlsorteres hos speditøren. Hvis du opdager, at din forsendelse ikke har nogen nye scanninger i lang tid, beder vi dig kontakte os eller den berørte speditør med dit forsendelsesnummer.


Mit pakke er gået tabt på vejen, hvad sker der nu?
Hvis din pakke er sendt fra os, tager det ca. 24 timer - 3 dage, før pakkesporingen er opdateret hos speditøren. Hvis sporingen for ordren ikke er opdateret inden for 5 arbejdsdage, er du velkommen til at kontakte os, så laver vi en godssøgning hos den berørte speditør.


Ved en godssøgning skal vi lade speditøren søge efter pakken i 5 - 7 arbejdsdage, før vi hos Hulténs kan træffe yderligere foranstaltninger. Kontakt gerne vores kundeservice på 046 - 25 02 52, tast 2, så hjælper de dig.

 

Hvor længe ligger min pakke hos et ombud?

DHL Ombud/Service Point: Din ordre ligger hos ombuddet i 14 dage og returneres på den fjortende dag.

Postnord ombud: Din ordre ligger hos ombuddet i 7 dage og returneres derefter.

DB Schenker Ombud: Din ordre ligger hos ombuddet i 7 dage og returneres derefter.

DHL Hjemmelevering: Hvis DHL ikke kan få fat på dig for leveringsaftale, eller hvis du ikke foretager et leveringsvalg, vil forsendelsen returneres til os efter 4 dage. Hvis du som kunde vælger at have din ordre på DHL's terminal i mere end 4 dage, pålægges der et lagergebyr. Dette lagergebyr vil blive opkrævet efter leverancen.

 

Vi forbeholder os retten til at undlade eventuelle krav om erstatning fra kundens side ved ombudsændringer samt leveringsforsinkelser. Vi stræber altid efter, at du som kunde skal modtage dine varer inden for det angivne tidsinterval, men vi kan ikke undgå eventuelle forsinkelser hos speditøren, som vi ikke kan påvirke.



Hvad sker der, hvis jeg ikke afhenter min pakke eller modtager min hjemlevering?
Hvis du som kunde ikke afhenter din bestilling hos et ombud, og bestillingen returneres til os, opkræver vi et gebyr på 135 DKK inklusive moms samt et returgebyr baseret på din ordre.

Hvis din ordre omfatter en hjemmelevering, opkræver vi et gebyr på 400DKK for ikke modtaget levering samt et returgebyr baseret på din ordre.

Gebyret er nødvendigt, for at vi kan dække de fragt- og håndteringsomkostninger, der opstår. Bemærk, at hvis du ikke modtager eller afhenter en forsendelse, betragtes det ikke som, at du har meddelt, at du fortryder dit køb.


Tilbyder I dellevering?
Vi tilbyder muligheden for at opdele leveringen af din bestilling, hvis det ønskes. Hvis der opstår forsinkelser, og vi kan levere dele af din ordre separat, foreslår vi normalt dette.


Hvis du af en anden grund ønsker at opdele leveringen, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice. Bemærk, at dette kan medføre ekstra fragtomkostninger.